Loading
  • kupaca svaki dan

  • prodavaonica diljem Hrvatske, uključujući i otoke

  • zaposlenih

Godišnji izvještaji

Godišnji izvještaji

U Konzumu se slažemo da je uspješno ono poduzeće koje jednaku pozornost pridaje svom ekonomskom, društvenom i okolišnom utjecaju te dobit nastoji ostvariti na društveno odgovoran način. Upravo zato smo u godišnji izvještaj, uz financijske podatke uvrstili i nefinancijske teme koje se tiču korporativnog upravljanja, društva i zaštite okoliša.

Pogledaj izvješće

Razgranatom prodajnom mrežom, kvalitetnom uslugom i širinom asortimana postali smo sinonim za trgovinu. Svoje proizvode i usluge nudimo u prodavaonicama različitih formata, kojima zadovoljavamo potrebe svih tipova kupaca. Tako su naše manje prodavaonice u susjedstvu odličan izbor za svakodnevnu nabavku, u Konzum Maxi najčešće se ide u veće tjedne kupnje, dok Super Konzum svojom bogatom ponudom omogućava na jednom mjestu kupnju svega potrebnog za kućanstvo.

Prvi smo trgovački lanac s internetskom prodavaonicom u kojoj je moguće iz udobnosti svog doma naručiti namirnice, higijenske i kućanske potrepštine iz bogate ponude od preko 12.000 artikala. Bilo da je riječ o Konzumovoj dostavi na kućni prag, usluzi Pokupi koja omogućava preuzimanje narudžbe u prodavaonici, dostavi na željenu adresu u suradnju s Uberom ili opciji Drive-in, kupcima je u brojnim gradovima i naseljima diljem Hrvatske na raspolaganju pouzdana usluga zahvaljujući kojoj kupnju mogu obaviti još jednostavnije.

Misija

Naša misija je izborom namirnica pomoći svojim kupcima u poboljšanju kvalitete njihovih života.

Vizija

Biti neosporivi lider na tržištu i prvi izbor radnicima i kupcima dok promoviramo naše korporativne vrijednosti.

Naše vrijednosti

  • Odlučnost

    Konzum je već puno puta u svojoj povijesti pokazao da se može uspješno nositi sa svim izazovima, zahvaljujući odlučnosti koju iz dana u dan pokazujemo u svemu što radimo kako bismo ostali prvi izbor našim kupcima, zaposlenicima i partnerima.

  • Profesionalnost

    U svemu što radimo stalno težimo biti izvrsni, svjesni da to možemo postići samo profesionalnim pristupom u svim segmentima poslovanja, neprestano tražeći najbolja rješenja kojima će biti zadovoljni svi uključeni dionici.

  • Integritet

    Naše prodavaonice svakodnevno posjećuje više od pola milijuna kupaca, surađujemo s više od 4.000 dobavljača te zapošljavamo više od 10.000 zaposlenika, a sa svima njima njegujemo pošten, otvoren i transparentan odnos s fokusom na njihovu dobrobit.

  • Timski rad

    U nastojanjima da pružimo najbolji omjer cijene i kvalitete svojim kupcima, privučemo najkvalitetnije zaposlenike i budemo vjerodostojni partneri, radimo zajedno kako bismo pronalazili nova rješenja i postavljali trendove u maloprodaji.

Odgovorno za bolju budućnost

Uspjeh Konzuma temelji se na odgovornom poslovanju i ponašanju u svim područjima. Kao jedna od najvećih kompanija u Hrvatskoj svjesni smo svojeg utjecaja te smatramo da ga trebamo koristiti za stvaranje boljeg i prosperitetnijeg društva.

  1. Zadovoljstvo zaposlenika, kupaca i dobavljača

    Velike kompanije stvaraju i velika očekivanja, a mi odgovornost u ispunjavanju takvih očekivanja rado prihvaćamo te iz dana u dan osluškujemo i uvažavamo želje i potrebe svih dionika – zaposlenika, kupaca i poslovnih partnera.

  2. Orijentacija na domaću proizvodnju

    Podrškom malim i velikim domaćim dobavljačima ujedno pomažemo razvoju hrvatske poljoprivrede i gospodarstva u cjelini, a pritom na svoje police stavljamo ono najbolje od hrvatskih OPG-ova, farmi, uzgajališta i tvornica.

  3. Briga o zajednici i okolišu

    Svijet koji danas gradimo isti je onaj u kojem će odrastati naša djeca i unuci te generacije iza njih, stoga je naša zajednička dužnost i odgovornost učiniti sve što možemo kako bismo im ostavili čišći i zdraviji planet.

Tehnološke inovacije i napredna rješenja

  • Online kupnja

    Prvi smo trgovački lanac s internetskom prodavaonicom u Hrvatskoj te omogućavamo kupnju preko 12.000 artikala – namirnica, higijenskih i kućanskih potrepština – iz udobnosti vlastitog doma, s brojnim opcijama dostave i preuzimanja proizvoda diljem zemlje.

  • Novi načini plaćanja

    Omogućavamo plaćanje putem Apple Paya i Google Paya, a prvi  smo trgovački lanac u Hrvatskoj u kojem je moguće plaćati kriptovalutama, čime potvrđujemo vodstvo u maloprodaji kad je riječ o praćenju i implementiranju najnovijih trendova u plaćanju.

  • Modernizacija prodavaonica

    U prodavaonicama neprestano povećavamo broj samonaplatnih blagajni, kao i tzv. cashless samonaplatnih blagajni kako bismo povećali protočnost blagajni, a uz to razvijamo i različite samoposlužne odjele kako bismo ubrzali i pojednostavili kupnju.

  • Mobilna aplikacija

    Naša napredna mobilna aplikacija ubraja se u najbolje hrvatske aplikacije, a korisnike informira o aktualnim akcijama i katalozima te stanju bonus bodova na MultiPlusCard kartici te uvelike olakšava planiranje i samu kupnju u prodavaonicama ili online.

Nagrade i priznanja

  • Tvrtka prijatelj zdravlja

    zaposlenici_logotipi_168 x 168_168 x 168

    U okviru Nacionalnog programa Živjeti zdravo i komponente Zdravlje i radno mjesto u organizaciji Ministarstva zdravstva i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, uručen nam je certifikat Tvrtka prijatelj zdravlja.

    Oduvijek smo bili veliki promotor zdravog načina života, a činjenica da se ovim službenim priznanjem ubrajamo u kompanije koje provode aktivnosti u smjeru promoviranja zdravlja zaposlenika, usvajanju zdravih životnih navika, brinu o boljitku svojih zaposlenika i očuvanju okoliša, čini nas neizmjerno ponosnima.

  • Certifikat Poslodavac Partner (CPP)

    CEP

    Konzum je dobio Certifikat Poslodavac Partner (CPP) i tako potvrdio predanost neprestanom povećanju zadovoljstva zaposlenika i postao primjer izvrsnosti u ljudskim potencijalima. Certifikat dodjeljuje Selectio Grupa, vodeća hrvatska grupacija specijalizirana za područje upravljanja ljudskim resursima. Njihovi stručnjaci više od 15 godina uspoređuju domaće prakse s globalnim trendovima u upravljanju ljudskim potencijalima, čime unaprjeđuju standardete promiču primjere izvrsnosti u tom području.

  • Priznanja za proizvode - 2024. god

    BB OM_800x530_168 x 168

    Potrošači su nas u istraživanju Best Buy Award General provedenog u siječnju ove godine proglasili Best Buy brendom u omjeru cijene i kvalitete u čak dvije kategorije: ribarnica u maloprodajnom trgovačkom centru i mesnica u maloprodajnom trgovačkom centru.

    U istraživanju je sudjelovalo 1.200 ispitanika starijih od 18 godina kojima su postavljana pitanja otvorenog tipa, odnosno bez ponuđenih odgovora.

    Najveći broj sudionika istraživanja tako je naveo Konzum kao maloprodajni trgovački lanac koji nudi najbolji omjer cijene i kvalitete kada je u pitanju odjel za prodaju ribe i odjel za prodaju svježeg mesa.

    Certifikacijsku medalju Best Buy Award dodjeljuje ICERTIAS (International Certification Association), renomirana međunarodna organizacija sa sjedištem u Zürichu koja provodi tržišna istraživanja o preferencijama potrošača.

    BB OM_800x530_168 x 1682

    Drugo vrijedno priznanje Odabrale mame osvojili smo za naše pekarnice te Lumpi pelene. Istraživanja za ove kategorije je provela tvrtka Selektiva tijekom studenog i prosinca 2023., a u njima je sudjelovalo više od 600 mama.

    Tijekom istraživanja najveći broj mama izdvojio je naše pekarnice najboljima u kategoriji „odjel pekarnica – trgovački lanci“ te Lumpi pelene u kategoriji „jednokratne dječje pelene“.

  • Priznanja za proizvode - 2023. i 2022. god.

    best buy_168x168

    Best Buy Award

    K Plus ajvar je dobitnik priznanja Best Buy Award koje se dodjeljuje na temelju rezultata istraživanja Best Buy Award General. U navedenom istraživanju u siječnju 2022. sudjelovalo je 1.200 ispitanika koji su na temelju vlastitog dojma ili osobnog iskustva najbližih izdvojili K Plus ajvar kao broj jedan u omjeru cijene i kvalitete, odnosno Best Buy brend u kategoriji ajvara robne marke. Certifikacijsku medalju Best Buy Award dodjeljuje ICERTIAS (International Certification Association), renomirana međunarodna organizacija sa sjedištem u Zürichu koja provodi tržišna istraživanja o preferencijama potrošača.

    konzum_nagrade

    Odabrani proizvod godine

    Linija Active Zone Protein+ i dječje pelene Lumpi premium nose titulu Odabrani proizvod godine, čime potvrđujemo kontinuirana ulaganja u razvoju naših robnih marki, osobito kad je riječ specifičnim životnim stilovima ili premium segmentima. Titula se temelji na strogoj metodologiji i njenoj primjeni u više od 40 zemalja pod međunarodnom licencom „Voted Product of the Year“, a činjenica da smo je dobili na temelju ocjena kupaca dodatno nas motivira da i dalje slušamo njihove potrebe i u skladu s tim razvijamo asortiman.

    odabrale mame 316x169

    Odabrale mame

    Brojni Konzumovi proizvodi favorit su među mamama zbog čega su stekli pravo korištenja oznake „Odabrale mame“ koju poduzeće Selektiva dodjeljuje proizvodima i uslugama koje su mame koristile, smatrajući da su one, s obzirom na sve svakodnevne zadaće koje obavljaju u brizi za svoje obitelji, najkvalificiranije za davanje preporuke. Tako je Konzum 2022. dobio certifikat za artikle K Plus u kategoriji svježih sireva, za Adriamare u kategoriji smrznute ribe i Active zone u kategoriji jogurta.

    U 2021. naše pekarnice proglašene su najboljima među pekarnicama svih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, prilikom istraživanja u kojem je sudjelovalo ukupno 1.200 mama.

  • QUDAL certifikat kvalitete

    168x168_Qudal

    Našoj internet trgovini dodijeljen je najveći QUDAL certifikat – vrhunska kvaliteta internet trgovine, priznanje koje se dodjeljuje prema mišljenju potrošača za najvišu kvalitetu, uključujući ponudu proizvoda kao i cjelokupne usluge.

  • Zlatna košarica

    168x168_ZK_2023_Trgovac_godine

    Konzum je osvojio Zlatnu Košaricu za Trgovca godine, čime je ponovio uspjehe iz 2016., 2020. i 2021., kada je također proglašen najboljim trgovcem na tržištu robe široke potrošnje u Hrvatskoj. Zlatna košarica je prestižna nagrada koju dodjeljuje magazin i portal Ja TRGOVAC, a predstavlja priznanje za najbolje ostvarene rezultate u sektoru maloprodaje, industrije i distribucije robe široke potrošnje.

    Kategorija Trgovac godine uključuje ocjenu napretka ostvarenog u prethodnoj poslovnoj godini kroz uspješno provedene strategije i politike koje su donijele rast, unaprjeđenje i širenje poslovanja, otvaranje novih radnih mjesta u sklopu novih prodajnih objekata i drugih pokazatelja. U svim tim kategorijama, Konzum je potvrdio svoju predanost operativnoj izvrsnosti i visokim standardima poslovanja. Tako je četvrta Zlatna košarica za Konzum, potvrda kontinuiranog ulaganja kompanije ponajprije u kvalitetu usluge i asortimana, a potom i u optimizaciju poslovanja i unaprjeđenje radnih procesa.

    Konzum_nagrade_zlatna_kosarica

    Prestižnu titulu Trgovca godine, nagrade u organizaciji časopisa Ja trgovac specijaliziranog za maloprodaju i industriju robe široke potrošnje, Konzum je osvojio za 2016., 2020. i 2021. godinu, pokazavši tako goleme napore u nastavku održivog poslovanja i osiguravanju stabilnog opskrbnog lanca usred globalne epidemije. U najneizvjesnijim godinama dosad, unatoč svim izazovima, uspjeli smo prilagoditi poslovanje te ostvariti i rast prodaje, zadržavajući pritom fokus na zdravlju i sigurnosti zaposlenika i kupaca.

  • Najdonator

    Konzum_priznanja_najdonator

    Petu godinu zaredom nosimo titulu Najdonatora hrane, dodijeljenu u okviru inicijative koju su pokrenuli izvjestiteljica Europskog parlamenta za smanjenje bacanja i povećanje doniranja hrane Biljana Borzan i koordinator platforme Mreža hrane Zoran Grozdanov. Dosad smo zahvaljujući velikom trudu naših zaposlenika i suradnji s partnernima uputili više od 1.300 tona hrane pučkim kuhinjama, dječjim domovima i drugim potrebitima diljem naše zemlje, a smanjenje bacanja hrane ostaje i dalje naš prioritet unatoč svim izazovima.

  • Marketinške nagrade

    Konzum_nagrade_effie1

    Zlatni Effie za Zdravoljupce

    Osim srca i naklonosti kupaca svih generacija diljem Hrvatske, Zdravoljupci su 2019. godine osvojili i zlatni Effie, vrijednu nagradu središnje marketinško-poslovne inicijative u Hrvatskoj i svijetu koja promiče nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Effie smo osvojili zajedno s agencijama McCann i Pro Media Group za izvanrednu i učinkovitu kampanju koja je tako postala primjer izvanrednog tržišnog komuniciranja u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.

    Konzum_nagrade_effie_poziv_djeda_bozicnjaka

    Brončani Effie za Poziv Djeda Božićnjaka

    Naša blagdanska digitalna aktivacija „Poziv Djeda Božićnjaka“ zahvaljujući kojoj smo u prosincu 2021. godine ušli u gotovo pola milijuna domova diljem Hrvatske osvojila je brončani Effie, nagradu za učinkovite i kreativne marketinške kampanje. Realiziran u suradnji s domaćom agencijom Zoo i međunarodnom Asombro Extremo – The Amazement Agency, personalizirani razgovor s Djedom Božićnjakom razveselio je tisuće djece i njihove roditelje, pojačao blagdansku čaroliju i podsjetio da je najljepši Božić kad smo zajedno.

    Konzum_nagrade_mixx_digital

    MIXX Award za Poziv Djeda Božićnjaka

    Na MIXX Awards Croatia 2022, natjecanju koje predstavlja i slavi najbolje digitalne kampanje u Hrvatskoj, osvojili smo glavnu nagradu s projektom „Poziv Djeda Božićnjaka“, našom blagdanskom kampanjom kojom smo aktivirali gotovo pola milijuna kupaca u prosincu 2021. godine i djeci priredili nezaboravno iznenađenje koje će još dugo prepričavati. Žiri renomiranih marketinških stručnjaka prepoznao je kreativnost, kvalitetnu strategiju i izvedbu iza koje su stajale agencije Zoo i Asombro Extremo – The Amazement Agency.

    Konzum_nagrade_idejax_bozic

    Zlatna Ideja X za Najbolje iz Hrvatske

    Na natjecanju IdejaX 2021, koje vrednuje najbolje kreativne originalne ideje i projekte, osvojili smo zlatno priznanje u kategoriji Best of Ad-Making s TV spotom iz kampanje „Najbolje iz Hrvatske“. Taj smo projekt pokrenuli 2020. godine s ciljem da nastavimo pružati snažnu podršku malim domaćim proizvođačima i uzgajivačima diljem Hrvatske te davati doprinos razvoju male lokalne proizvodnje i hrvatskog gospodarstva općenito, a prepoznali su ga renomirani članovi žirija iz područja filma, produkcije i dizajna.

    Zlatna i srebrna Ideja X za Najljepši Božić je kad smo zajedno

    TV spot blagdanske kampanje „Najljepši Božić je kad smo zajedno“ osvojio je 2022. godine zlatnu IdejuX u skupini Best of Ad-Making te Srebrnu IdejuX u kategoriji Best on Market. Spotom smo uspjeli vjerno prikazati tipično hrvatski način proslave Božića kojeg je i Konzum neizostavan dio, a kreativnu ideju i izvedbu prepoznali su renomirani filmski djelatnici, producenti i dizajneri u žiriju za Best of Ad-Making te najbolji kreativni direktori iz industrije koji su ocjenjivali projekte u kategoriji Best on Market.

    Konzum_nagrade_idejax_jednamanje_vrecica

    Srebrna Ideja X za Jedna manje

    TV Spot „Jedna manje“ okrunjen je 2022. godine srebrnom IdejomX u skupini Best of Ad-Making za prenošenje kreativne ideje u medij filma. Snimljen je u sklopu istoimene kampanje u kojoj smo, s ciljem smanjenja korištenja plastičnih vrećica, za svaku kupnju ekološke torbe „Priroda me voli“ donirali po jednu kunu Građanskoj inicijativi „Čisteći medvjedići“. Uz to smo kupcima prilikom korištenja torbe tijekom kupnje umanjivali račun na blagajni za 1 kunu kako bismo ih potaknuli na što rjeđe korištenje plastičnih vrećica.

    SuMo_borac_2022

    SoMo Growth za Poziv Djeda Božićnjaka


    Na jubilarnom 10. izadnju SoMo Borac natjecanja powered by httpol, koje nagrađuje najbolje regionalne digitalne projekte, članovi stručnog žirija nagradili su Poziv Djeda Božićnjaka u kategoriji Somo Growth. Kategorija Somo Growth nagrađuje kampanje koje postižu izniman rast u vidljivosti i posvećenosti, a čak 70% bodova u ovoj kategoriji ide u korist rezultata.

    Poziv Djeda Božićnjaka realizirali smo u suradnji s agencijom Zoo i Asombro Extremo – The Amazement Agency.

    BalCannes

    168_168_balcannes_silver

    BalCannes je najveći regionalni kreativni festival koji nagrađuje najbolje projekte iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, a naš Poziv Djeda Božićnjaka dobio je srebrnu nagradu u kategoriji Retail.

    Podsjetimo, ova digitalna aktivacija doživjela je nevjerojatan viralni uspjeh kod djece i roditelja diljem Hrvatske, a do sad je osvojio MIXX award kao Best in show za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj, brončani Effie u kategoriji Engaged community te SoMo borac u kategoriji SoMo Growth.

    Ovaj projekt nastao je u suradnji s tvrtkom Asombro Extremo - The Amazement Agency i našom kreativnom agencijom ZOO agencija, a iznimno nam je drago da su njegovu uspješnost prepoznali stručnjaci iz redova agencija i oglašivača te strukovnih medija.

    168x168_balcannes_bronze

    Naša kampanja Jedna manje dobio je brončanu nagradu na natjecanju BalCannes 2023 u kategorijama Retail i Social Responsibility.

    Kampanjom #jednamanje motivirali smo kupce na korištenje višekratne ekološke torbe s natpisom „Priroda me voli“ tako što smo im tijekom dvije godine umanjivali račun za jednu kunu svaki put kad torbu ponesu sa sobom u kupnju. Ta pozitivna navika ostala je i nakon završetka kampanje jer mnogi kupci i dalje koriste ove višekratne torbe prilikom kupnje u Konzumu.

    Hvala svima koji su na ovaj način pridonijeli smanjenju korištenja jednokratnih plastičnih vrećica, hvala i ZOO agencija na suradnji na ovom uspješnom projektu te čestitamo svim drugim finalistima.

    Grand PRix

    168x168_PR nagrada

    Naša integrirana kampanja „Obilježavanje 65 godina Konzuma“ osvojila je srebro na Grand PRixu

    Na ovogodišnji 16. Grand PRix u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću stiglo je 49 prijava, nagrade su dodijeljene u osam kategorija, a najbolje među najboljima je biralo devet članova žirija.

    U kategoriji Grand PRix za integriranu kampanju naša je rođendanska kampanja osvojila drugo mjesto, dok su još dva projekta osvojila broncu. Ovo je prva takva nagrada zbog čega smo posebno ponosni!

    nagrade_168 x 168

    Na Danima komunikacija 2024.god, naše tri kampanje nagrađene su s pet prestižnih marketinških nagrada.

    ZA KAMPANJU MALI VELIKI TALENTI: 

    zlatni Effie u kategoriji Opće dobro (Brendovi i neprofitni sektor) 

    ► srebrni Effie u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina

    srebrnu IdejaX u kategoriji Best on Market: Maloprodaja

    ZA KAMPANJU PROSLAVI BOŽIĆ NA SVOJ NAČIN:

    ►  brončanu IdejaX u kategoriji Best of Ad Making – Film

    ZA DIGITALNU AKTIVACIJU VIRTUALNI ZVJERIĆI:

    ►  MIXX Awards nagrada kao najbolja u kategoriji Best Tech and Innovation.